24 Şubat 2011 Perşembe

Besleyici Tart

Merhabalar,
Dün Pınar Labne'nin yarışmasına bu tart ile katıldım. Oldukça besleyici bir tart. Fotograf çekme özürlü ben, başkalarının resimlerine hayran kaldım. Ne kadar değişik ve güzel tarif var. Bu tarifle Hümeyra Hanım'ın "Kahvaltım" etkinliğine de katılıyorum. İnşallah verimli bir etkinlik olur.



BESLEYİCİ TART
Malzemeler:
- 250 gr (5 yaprak) milföy
- 200 gr ıspanak
- 1 taze soğan
- 1 paket labne peyniri
- 250 gr lor peyniri
- 3 yumurta
- 1 domates
- süslemek için maydonoz-dereotu



Milföy yapraklarını merdaneyle açın ve yağlanmış tart kalıbına serin. Fazlalıkları kesip, 10 dk 180 derecede fırında pişirin. Derin bir kapta 3 yumurtayı kırın, üzerine labneyi, lor peynirini ekleyin. Taze soğanın yeşil kısımlarını, ıspanağı incecik doğrayın,baharatları ekleyin ve bulamaç haline getirin. Hamurun üzerine harcı döküp, domates dilimleriyle süsleyin. 180 derecede 30-35 dakika daha pişirin. Çıktığında dereotu ve maydonozla süsleyebilirsiniz.

* Tarifi bu ayki Lezzet Dergisi'ndeki Peynirli Tart'tan esinlenerek yaptım.

4 yorum:

  1. yarışmalara kadar gittiyse idialı bir tarif deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. Eğer gözleme tadını seviyorsanız, deneyin. Ben neye benziyor bu diye çok düşündüm. En son gözlemeyi buldum. Üstü açık, bol malzemeli bir gözleme gibi.

    YanıtlaSil
  3. Çok lezzetli ve doyurucu bir tart olmuş Aslı'cığım. Yarışma da başarılar dilerim. Ellerine sağlık olsun.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler