16 Aralık 2012 Pazar

SGK MİSAFİRHANESİ * KORDON

Geçtiğimiz hafta, öğlen yemeği için saatlerimizi 3-4 gün önceden ayarladık. 1. Kordon'da SGK'nın Misafirhanesi'nde öğlen yemeği yedik. Fotograf makinesini yanıma almadığıma pişman oldum. Üstüne üstlük cep telefonumun ayarları değişmiş. Fotograflarım çok kalitesiz çıkmış. Bu durumda tekrar gitmek zorundayız değil mi?

Girişi ışıklarla süslemişler. Bir ışık yolu oluşturulmuş.


Topluca ışık yolun arkasında biz.

Çok yağmurlu bir gündü. Girişin üzerini camla kapatmaları oldukça şık olmuş. Aşağıda kahve içerken üzerinize düşen damlaları izleyebilirizsiniz.

Dekorasyon seçimi, stil sahibi.




Sabriye Hanım ve Perihan Hanım ikilisi




Körfeze karşı hazırlanan masamız

Tanıtım amaçlı, her serviste bir SGK broşürü vardı

Salata ve kırmızı biber
Mezeler


Ferhat - Utku - Perihan Hanım

Kenarlardaki aynalarla ışık içeri yansıtılmış.


Bizi kabul eden Lütfü Abimiz ve Cansen Abla

Mercimek çorbası

Karides güveç


Eyüp - Tercan Bey - Ozan - Ferhat - Utku


Utku - Sabriye Hanım- Perihan Hanım - Figen - Tolga



Tolga - Burcu - Çilem - Şadıman - Seher Hanım

Seher Hanım - Sezgin - Özlem - Cansen Abla

Seher Hanım - Sezgin ekibi :)


Cansen Abla - Harika Hanım

Cansen Abla - Seher Hanım - Harika Hanım

Figen - Ben -  Tolga Trio



Levrek :)


Hepimizin hayran kaldığı bir tat fırında helvaydı. O kadar farklı bir tadı vardı ki, şefe nasıl yaptığını sorduk. Sade tahin helvasını, sütle boza kıvamına gelinceye kadar karıştırıp, ceviz parçalarıyla fırınlıyorlarmış. Enfes birşeydi.
Ozan

Ozan ve Figen'le olan maceralarımızı sık sık yazıyorum. Blogumun ismini veren bu ikilidir. Ozan ve Figen kahve içmeyi çok sever. Banada Ozan zorla kahve içirdi. Ne kadar zorlandığımı fotograflar gösteriyor.

İçtim ama yutamıyorum.

Zorla yuttum.

Bir yudum daha....

Kesinlikle içemiyorum.

Benim için çok zor :S

SGK'ya emekli sandığı mensupları girebilir. Hafta sonu kahvaltısı 7 TL miş.
Rezervasyon için telefonları 0 232 4042828

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler