8 Kasım 2014 Cumartesi

Turp Carpaccio

Sevgili arkadaşlarım Nergis Abla , Dilek Abla  ve Selda nın sitelerinde gördüğümde çok beğendiğim Turp Carpaccio yu denedim.

Bostanlı Pazarı'na Çınar'a öksürük için kara turp almaya gittiğimde yanında karpuz turbu satıldığını gördüm. Satıcı, kara turbun yanında kendiliğinden çıktığını söyledi.

Ne olduğunu bilmiyordu. Kara turbu 4 liraya satarken, yüzüne bakmadığı karpuz turbunu kilosu 1 liraya verdi. Oysa sofralarda sırf görüntüsüyle bile iştah açıcı olan karpuz turbu bence daha değerli.


TURP CARPACCİO
Malzemeler
*  Yarım kg karpuz turbu
*  1 diş sarımsak
*  Yarım limon suyu
*  Yarım çay bardağı zeytinyağı
*  2 kaşık elma sirkesi
*  Süslemek için yeşillik parçacıkları


Karpuz turbunu merak edenler için aşağıdaki resme iyi baksınlar. Doğal olarak içi pembe, dışı beyaz/ yeşil olan bir turp.



3 yorum:

  1. turp çeşitleri sevilir bizde ama bunu hiç yemedim bu hafta bakalım pazarımızda var mı?
    ellerinize sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. AFİYET OLSUN , ELİNE SAĞLIK CANIM :)

    YanıtlaSil
  3. Aslı'cığım, bayır turpunun içinin rengi de çok güzel oluyor, eline sağlık.
    Kara turpu ben internette gördüğümde denemiştim ama bir faydasını görememiştim.Çınar'a faydası olur umarım.Ben oğluma balın içine, zencefil, zerdeçal karıştırıp yediriyordum bir de o karışımı dene istersen.Geçmiş olsun, sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler