25 Ekim 2010 Pazartesi

Resimlerim Uçtu

Merhabalar,
Bugün bilgisayarıma çok kızdım. limonlukek in bahsettiği puflardan hafta sonu yaptım. 1,5 bardak yoğurda, 3 bardak un, karbonat,tuz ve limonsuyunu karıştırdım. Karbonat ve limonsuyunu churchill yaptım. Hamuru merdaneyle kendime göre açtım, Limonlukek in ki gibi olmasa da benimkilerde kabardı. Hamuru açarken, "Dur Aslı, senin şu halininde resmini ben çekeyim, facebooka koyayım" dedi. Pis koca! :) Aklı fikri hainlik. İlk defa hamur açtığım için sürekli hamur, merdaneye yapıştı bende unladım durdum. Aklıma hep gözlemeci teyzeleri getirerek yapmaya çalıştım. Yaklaşık bir tepsi lezzetli pufum oldu. İştahsız oğlum ve eşim, öğlene kadar gide gele bitirdi. Bunu daha sık yapacağım. Resimlerini çektim, birde Sabiha anneyle yumurtalı kabak ve Diğriği pilavı yaptık. Onlarında döne döne resmini çektim. Ama bilgisayarımda kayboldular :( Şimdi bunun güzel yanı, hepsini tekrar yapmaya karar verdiğim için bu haftanın menüsünün belli olması. Hafta sonları annem bize bu tarif edilen hamurdan puf börekleri yapardı. Bu akşam onlara gideceğiz, vesile olur tekrar yapayım değil mi? Bu arada bu tarif için çok teşekkür ederim. Beni ilkokul 3-4 e götürdü. Gerçekten... Hafta sonu 29 Ekim vesilesiyle İstanbul'a kız kardeşimi ziyarete gideceğim. Onada yapmayı planlıyorum. Belki akşama Divriği pilavıda yaparız. Eğer yaparsak, hazır olun, bu reçete çok kuvvetli. Yarın görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler