17 Haziran 2010 Perşembe

Tanımlar


Merhabalar,
Bugün aşırı yoğun bir iş günüydü. Sabah limandaydım, öğleden sonra tır parkında. Bilmeyenlere duyurulur, liman dediğimiz yer İzmir Limanı olup, dünyanın en çok iş kazasının olduğu limanlardan biridir. Ayrıca Türkiye'nin en büyük konteynır limanıdır. Biz orada konteynırların arasında (Bakınız: C3 reklamı gibi) arabalarla dolaşır ve ithal mallara bakarız. Bugün bana ayrıca gemiden yağ numunesi alma işi verilmişti. Ne kadar heyecan verici değil mi? Gemiye çıkacağım diye sevine sevine gittim ama tahliyeye başlamışlardı. Boşaltma borularından numuneyi aldık. Amerikan gemisine şöyle bir çıkma şansımda böylece ortadan kalktı. İlker karaya geçtiğinden beri bende gemiye bir hasretlik başladı. Emekli olduğumuzda beraber sefere çıkalım istiyorum. Sadece o ve ben. Öyle amacım cruise larla sosyetik ya da turistik yerleri dolaşmak değil. Ben başka limanlara gitmek orada çalışanları izlemek hatta işin içinde olmak istiyorum. Gezerek bir yer tanınır mı? İletişimle olmalı... İletişim kuracağız biz. Yani öyle hayal ediyorum. Limanına gelmişken yakındaki yerleri gezmeliyiz. Halkı doğal yaşamında görmeliyiz. Ümit Burnundada, Çindede, Amerikadada aynısını yapmalıyız. Şöyle nehirlerden gemiyle geçerken, etrafta bilinmedik sinekler dolaşırken sıkıca sarılmalıyız. Pirinç lapası, muz yaprağında sarma, değişik meyveler yemeliyim. Bizdeki Kühne ya da İmpeks firmasının ithal ettiklerinden değil, orjinal ürünler merak ediyorum. Bu aralar okuduğunuz gibi hep hayallerdeyim. Bu hayalleri kura kura iş yaparken öğlen kendimi tır parkında buldum. Bilmeyenlere yine açıklama yapayım; tır parkı dediğimiz yer gerçekten bir tır parkıdır :) İzmir limanının karşısında TCDD Tır Gümrüğü olarak geçer. Orada dünyanın heryerinden gelmiş tır şöforü bulunur. genelde yaz aylarında fanile ve şortla gezerler. Bambaşka dillerdede konuşsalar, tüm kamyoncular birbirini anlar ve parka bir bayan girdiği anda kokuyu alırlar. Neyse... bu konuda daha fazla yazmaya gerek yok :) Hayallerden uyandım, işimi bir an önce yaptım ve döndüm. Bakalım yarın neler olacak? Hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler