11 Nisan 2011 Pazartesi

Sevgiliye Tost

Merhabalar,
Uzun bir zamandan sonra beraberiz. Şu bloglar ne zaman açılacakta bende rahata ereceğim bilmiyorum. Bahsetmek için sıraladığım ne çok şey vardı. Çınarcık büyüyor, ben büyüyorum, ailemiz büyüyor... Böyle gidiyoruz işte. Blogcu arkadaşlarım, sizlerinde bloglarınızı okuyamıyorum. Okuyabilsem, bu sefer yorum yazamıyorum. Şu yasaklar kalksın artıkta rahat rahat görüşelim.
Bu hafta Figen'le İzmir Forum'da çok alış veriş yaptık. Ayakkabılar, elbiseler, mayo, pantolon vb. vb. Alış veriş yapmak zorundayım, geçen yılki kıyafetlerimden bir beden büyümüşüm. Farkında olmadan oldu. Artık farkedip dikkat etme zamanı. Yinede rejimi hafta içi ağırlıklı yapmaya karar verdim. Hafta sonu sevdiklerimle kaçamaklar yapabilirim. Buna bir örnek aşağıdaki tosttur. Forumda alışveriş sonrası Toppito's ta bir afiş gördüm. Tostu bu şekilde sunmuşlar. Çok beğendim haftasonu evdekilere kahvaltıda yaptım. Umarım sizde beğenirsiniz.



Arasına ne isterseniz koyun ve tostlayın. Ben çedar peyniri,domates ve sucuk koydum. Tostu verev kesip tersinden birleştirin. Kalp şeklinde tostlarınız olsun. Migros'larda ayvalık tostu ekmekleri satılıyor. Onlardan aldım ve çok memnun kaldım.

Forum'da çok beğendiğim diğer yer: Fisho. Figen'le bir öğlen isyanla balık yemek istedik. İkea'nın somonundan sıkılan biz, balık kokoreç merak ettik. Fisho'da salata kısmı çok zengin. Daha önce fesleğenli levreğin reklamını görmüştüm. Merak ettik, birer fesleğenli levrek söyledik. Küçücük kasede balığı görünce, kokoreçde ilave ettirdik. Bu yıl yediğim en güzel öğlen yemeğiydi diyebilirim. Kesinlikle fesleğenli levreği yapmayı deneyeceğim. Çiğ balıkla yapılıyor bol zeytinyağı ve limon var. Tarif edemediğim başka aromalarda aldım. Tabii ki tarif vermiyorlar. Ben bulacağım artık. Kare kavanozumda Kılıç balıkçılığın fileto levreği, zeytinyağı, limon kabuğu, fesleğen ve tuz düşünüyorum. İçine tane karabiber belkide yenibahar atmalıyım. Tarifi bilen varsa yardımcı olsun. Balık denemelerim başlıyor. Yarın görüşürüz.

3 yorum:

  1. Merhaba Aslı,
    tost nefis görünüyor ellerine sağlık canım
    nefis tostlamışsın :))
    Sevgiler...........

    YanıtlaSil
  2. nom nom nom.balıklarıda görelim.

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumlarınız için teşekkürler kızlar. Balıklarda gözüm. bakalım nasıl birşey olacak.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler