26 Haziran 2015 Cuma

8. İZMİR YEMEK BLOGU YAZARLARI ETKİNLİĞİ


8. İzmir Yemek Blogu Yazarları  buluşması 31 Mayıs Pazar günü İzmir Folkart Towers 'in giriş katında bulunan Dodici Özsüt'te gerşekleşti. Benim gibi bir çay tiryakisi için çay çok önemli. Kahvaltıuda çaya doyamadım. Arkadaşlarım çok güzel etkinliği burada yapmayı planlayarak çok iyi düşünmüşler.
Etkinliği düzenleyen arkadaşlarımız;


Sibel Duran Lezzet Dansı ,
 Ebru Mengen Ebrulim ile Nefis Tatlar,
 Dilek Özgöçmen Rüya gibi Mutfak,
 Gökçe Kazanç Günlüğüm Gökçe ,
 Ümran  Uğurlu Umranduru'dan İkram.
  Çok güzel bir gündü, çok teşekkür ediyorum.


Sponsorlarımıza çok teşekkür ederiz.




 
Hamarat çiftlikten çeşit çeşit peynirler ve süt ile soframızdaydı.  


 Egesini nin el açma su böreği sundu.



 Kalecik una teşekkür ederiz. Pasta ve böreklerimize lezzet katacak.


 Türkiye nin katkısız doğal unu Egemun tanıtımını yaptı. 
Egem Un'la Mısır İrmikli Ekmek denedim. Sizede tavsiye ederim.



Değerli komitemize çok teşekkürler.


Fruitflowers  görünüşleri, tatları  mükemmel çiçekler sundular.


Oriflame temsilcisi Melek Hanım'a hediyeleri ve küçük sunusu için teşekkür ediyoruz.
 

Tüm sponsorlarımıza teşekkür ederiz.


 Gaziantep ten fıstıkçıoğlu, by trileçe den triliçe tatlısı, Altınay lokum nefis lokumlarıyla ağzımızı tatlandırdılar.
 Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Lokumlardan bazılarını evdeki yaramaza taşıdım :)



Yapılan çekilişte Tankar'dan 100 TL lik akaryakıt ve araba yıkama çıktı.  Çok sevindim. Teşekkür ederim.



Tüm kızlar birbirimizi özlemişiz. Çok keyifli vakit geçirdik.
 

Leyla ablamla :)
 


Egeden Tarifler Müberra ile beraber :)


1 yorum:

  1. Çok güzel bir gündü canım, tekrar beraber olmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler