21 Şubat 2016 Pazar

Baby Shower @UGİS CAFE BİSTRO






 Merhabalar,
6 Şubat 2016 'da sevgili arkadaşım Selcen'in davetiyle bir etkinliğe katıldığımı zannederek Folkart'a geldim. Geldiğimde bir de ne göreyim :))))

Meğer Gökçe ve benim için arkadaşlarımız Baby Shower hazırlamışlar. Çok şaşırdım, çok memnun oldum. Partiye katılan, katılamayıp destek olan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Hepiniz çok naziksiniz.



Gökçe ile muhtemel doğum tarihlerimiz aynı. İkimizinde bir kızı olacak. Hamilelik gibi özel bir zamanı paylaştığımız gibi bu şahane partiyide Gökçe'yle paylaştığım için çok mutlu oldum.
İkimiz içinde süpper bir anı oldu.


Bu güzel partinin organizasyonu için Sevgili Selcen ve Sevilay'a çook teşekkür ederim. Ne söylesem, ne düşünsem az sizler için :)


İzmir / Bayraklı Folkart Towers B Kulesinde bulunan Ugis Cafe Bistro mekan sponsoru olmuşUgis Cafe Bistro bizler için çok hoş samimi, içten bir ortam hazırlamıştı. Tüm çalışanları da çok kibar ve hizmetleri de güzeldi.  Ugis Cafe Bistro ve  çalışanlarına çok teşekkür ediyorum.
Nefis çay-kahve ikramları , birdilimdaha.com 'un yazarı Zeynep Ablanın enfes pastası ve Tatlimonun çikolata kaplı çilekleri, trufları ile çok hoş sohbetli bir gün geçirdik. 


Pembe taçlarımıza, bebek zıbınından oluşan çiçeklerimize bayıldım. Eve gelince bebek çantama tacımı koydum.


Çok şık bebek ürünlerinden oluşan BABY CORNER bize çiçek buketi göndermişti. Bebek kıyafetlerinden oluşan çiçek buketini bozmaya kıyamadım. Bu haliyle saklayacağım sanırım.  BABY CORNER 'a çok teşekkür ediyorum.

Eyüp Sabri Tuncer de bebek kolanyası ve şampuanı göndermişti.
Çok teşekkür ediyorum.







Tabiki her zaman olduğu gibi bizlere hep destek olan sponsor firmalarımızdan ;
 www.tatlimo.com  
bizlerleydi. Mahmut Bey'e ve Gülay Hanım'a ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim.
Biz ailecek çok beğeniyoruz. Daha öncede siparişler verdik. Tüm özel günleriniz için düşünmeden sipariş verebileceğiniz bir adres  www.tatlimo.com . Bebek olduğunda da süparişlerimi buradan vereceğim.



 
GekoO benim daha önce duymadığım bir markaydı. Ürünlerini, etiketlerini incelediğimde çok beğendim. Özellikle Biscottileri çok güzel. Hamileler ve çocuklar için organik ürünler üretiyorlar. Ekotti markasıyla sattığı, dut kurusu, rezene ve cevizli biskottiye bayıldım. Ürün içerikleri incelikle düşünülmüş, doğal yapalım derken lezzettende ödün verilmemiş. Küçük bebeğin bunları yemesini beklemeden ben siparişlerimi vereceğim. Çünkü açınca dibini görmeden duramıyorum :)



Gökçe'yle süpper bir gün geçirdik.


Bu güzel partinin organizasyonu için Sevgili Selcen ve Sevilay'a çook teşekkür ederim. Ne söylesem, ne düşünsem az sizler için :)
 #‎selcensevilayorganizasyon‬ daha pek çok projeye inşallah imza atar. İnşallah gülen yüzünüzü pek çok projede görürüm.



Kızlar yorgunluk çayı içerken :)










Zeynep Abla'nın bizim için hazırladığı bebek beğişi şeklindeki pasta enfesti. Üzerinde yenilebilir pembe dantellere bayıldım. Nigar'ın baby shower partisinde de pastayı Zeynep Ablam yapmıştı. Yine enfesti. Yıllar sonra bana da nasip olmasına çok sevindim.



Nergis Abla'mızda bizler için bebek kurabiyeleri hazırlamıştı. Ailelerimizi resmettiği kurabiyelere bayıldım. Çınar eve getirdiğimde önce onlara baktı. Bulut olan hemen mideye indi :) Zamanla kurabiyelerin ufak ufak azaldığını farkettim. Meğer Çınar beslenme çantasına bir bir, hergün koyup, okulda arkadaşlarına göstererek yiyormuş :) Teşekkür ederim Nergiz Ablacığım. Çok incesin. Senin ve Zeynep Ablanın eline emeğine sağlık.



Özetlemek gerekirse, harika bir gündü. Bu günümde yanımda olan, emek veren tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler. İyiki sizi tanımışım, iyiki beraber olmuşuz. Beni çok mutlu ettiniz, Allah'ta sizi mutlu etsin. Sevgiler.

3 yorum:

  1. Canım benim sayenizde harika bir gün geçirdik hep birlikte! Sağlıkla alın kucaklarınıza bebişlerinizi inşallah! Çok öpüyorum Aslı'cığım ve bir teyze olarak heyecanla bekliyorum yeğenimi:))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim gerçekten harika bir gündü . Emeği geçen arkadaşlarımıza tekrar teşekkur ediyorum . Aslıcığım Kolay bir dogum olur inşallah ve bebişini hayırlı bir şekilde kucağına alırsın ....

    YanıtlaSil
  3. Aslı'cığım hep böyle mutlu günlerde bir araya gelelim, çok güzel bir gün geçirdik.Çınar'a da afiyetler olsun, kurabiyeleri beğendiyse ne mutlu bana :) İyi haberlerini bekliyoruz canım, sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler