1 Haziran 2011 Çarşamba

Yenilikler

Merhabalar,
Yazın ilk gününe sabah erken kalkarak başladım. Eşime kahvaltı hazırlayıp, elime çırpıcımı aldım ve iş arkadaşlarım için kek çırptım. Sıcak kekle yaza merhaba dedik. Altı yıldır İzmir'de klimasız çalışırken, dün odalarımıza klima alınacağını söylediler. Yuppiiii!!! Süpper haber.

Göreve için üç gündür İzmir limanındaydım.



Dönüşte kurumumuzun teknesine evrak bırakmamız gerekiyordu. Bıraktık... Çok ısrar ettiler, çaylarını içtik. Kırmayalım diye. Günün en güzel molasıydı.



İzmir'de yaşamayı çok seviyorum. Daha tam sıcaklar bastırmadan, tam yaşanacak zaman. Şu sıralar ne denizdeki iyot kokusuna, ne yükseklerde ağaç kokusuna, hışırtısına doyuluyor. Belki hafta sonu mangala gideriz.



Pasaport iskelesi hafta içi, mesai saati olmasına rağmen insanlarla doluydu. Gerçekten İzmirliler yaşamayı biliyorlar.

İş yerine gelince Deniz'in İstanbul'da deneyim diye verdiği çıtır elma yı atıştırdım. Uzun zamandır tattığım en güzel şey. Ispartalılar güzel düşünmüşler. İstanbul'da marketlerde satılan bu ürün kurutulmuş Isparta elması içeriyor. Gevrek-çıtır bir tadı var. Elmaların aroması hissediliyor. Çıtır Elma, hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayın.




Ürün Migros'ta satılıyor ve fiyatı 2 TL ya da 2.5 TL . Tam emin değilim.



Kahveyle çok yakışan, yeni bir ürün daha: Güllüoğlu'nun çikolatalı lokum u. Naneli lokuma ince bir tabaka halinde çikolata kaplamışlar. Ortaya After Eight tadında, hoş kokulu,yumuşak, ferah bir ürün çıkmış. Ben çok tuttum, denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler