23 Şubat 2014 Pazar

Supangle

Haftasonu günüm için değişik birşey yapmak istedim. Dr. Oetker 'in tam tahilli kurabiyesini ve merengli tart denedim. Ikiside enfes lezzetler oldu. Gelecek olan çocuklar için annemin supanglesini ilk defa denedim.


* Supangle
* Dr. Oetker Tam tahıllı kurabiye
* Dr.  Oetker merengli tart
* Börek tabağı
* Turşu
* Salata



SUPANGLE
Malzemeler
*  1 lt süt
*  1 çay bardağı un
*  1 su bardağı şeker
*  2 koca kaşık kakao
*  1 yemek kaşığı (25 gr) tereyağı
*  1 paket (80 gr) bitter çikolata

1 lt sütü tencereye boşaltıp yağ ve çikolata hariç tüm malzemeyi pişirin.  En son yağ ve çikolatayı da ekleyip eritin. İnce bir krema kıvamında olacaktır.  Kaselere döküp file bademle servis edebilirsiniz.




Dr. Oetker Tam Tahıllı Kurabiye, içerdiği üzüm, incir ve yulafla bence çok sağlıklı.


Dr. Oetker Merengli Tart, sofrada benim favorim bu oldu. Limonlu, oldukça aromatik, lezzetli bir tart. Çok başarılı buldum. Kesinlikle başka buluşmalarda da yine alır, yine yaparım.


Çınar'da çok sevdi. Sütlü neskafeyle dilim dilim yedi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler