7 Mayıs 2010 Cuma

Arabamız geliyor :)


Merhaba :)
Bugün akşam arabamızı teslim alıyoruz ve eşim Ankara'dan getiriyor. Arabayı bana aldığını söyledi. Özellikle benim kullanmamı istiyormuş. O kadar hevesle ve istekle arabayı bekledim, özendim ama hevesim kursağımda kaldı. Çünkü plakamız 35 KN .... imiş. Bildiğiniz KENE :((( ve bu plaka ömür boyuymuş :((( Bence buna devlet bir çözüm bulmalı. Üç harfli bazı anlamlı plakalar verilmiyor. Böyle anlamlılarda verilmemeli. Bir doktor tanıdığımızın plakası 35 KRZ .. idi. İlla benim plakam KİRAZ diye tutturuyordu. Tabii biz kıs kıs güldük durduk :) eeee gülme komşuna gelir başına demişler. offf offf...
Bu akşam eşim bana araba , oğluma beypazarı kurusu getirerek hafta sonumuzu ihya edecek. Bende leziz yemeklerle, planladığım film cd leriyle onu ihya etmeyi planlıyorum. Belki yeni arabamızla küçük bir piknik yaparız. İyi hafta sonları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler