18 Mayıs 2010 Salı

Mimikler :)

















Geçen hafta oğlumla Ege Park'ta geziyoruz, Barçın mağazasının önünden geçerken Çınar durdu ve "Anne bu adam ne yiyecek? " diye sordu. Bende şaşkın şaşkın etrafıma baktım. Kimsecikler yok. Mağazanın içinden bir bayan başladı gülmeye. Meğer bizimki Barçın'ın vitrininde, hırsından ağzını sonuna kadar açan sporcuları soruyormuş. Çocuğa insanların bazen şaşkınlıktan, bazen kazanma hırsından mest olduklarında ağızlarını nasıl açtıklarını anlatıncaya kadar göbeğim çatladı. Tabii biz bu arada beraber şaşırma taklidi yaptık: "a aaaaaaaa!" diye (ağzımız bir karış açık). Ya da hırsla bir şeyler kazanmış gibi sevindik " yuppiiii!!!! heheyttt!" (ağzımız bir karış açık) . Koridorda kıkırtılar yükselince dersimize ara verdik. Barçın mağazasındaki o reklamı yukarıya eklemek isterdim, webde bulamadım. Böyle resimler aramak eğlenceliymiş.




Bu arada değişik bir tarif vermek istiyorum.






HAVUÇLU MOZAİK PASTA
Malzemeler:
- 1 kg havuç
- 1 su bardağı toz şeker
- 1 paket petibör bisküvi
- 1 tatlı kaşığı tarçın
- 1 su bardağı ceviz (bıçakla iri kesilmiş)
- Üzeri için hindistan cevizi

Havuçların hepsini rendeleyip, şekerle ocakta pişiriyoruz. İyice pişen havuçlara kırılmış petibör bisküvi, tarçın ve ceviz ilave edip, iyice karıştırıyoruz. Eğer oluşan hamur tam homojen olmazsa elinizle yoğurun. Streç filme koyup piramit şekli verin, buzlukta bekletin. Ben birazını şekilli kaplara koydum, ters çevirincede hindistan cevizine buladım. Bu tarif şekilli kaplar için oldukça uygun bir tarif. Hafif, lezzetli ve çocuklara göre. Perşembe görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler