6 Mayıs 2010 Perşembe

Yemek büyük nimet


Merhabalar,
Ben Aslı :) Bugün dişçide randevumu hallettim ve yaşasın artık yiyebiliyorum :) Yaklaşık 10 gündür gözümün önünde ciğerler, köfteler dönüyor. En çok et özledim. O kadar özlemişim ki, dün yemekte Figen'in kadınbudu köftelerini bile yedim. Figen yemek fabrikasından gelen bol yağlı, pelte kadınbudunu yiyemedi. Kesmeyen dişlerimle bayıla bayıla yedim. Düşünün artık o kadar özlemişim. En kısa sürede İzmir Bornova'da Ramazan Usta'ya gidip kebap ve lahmacun yemek istiyorum. Lahmacunun sıcaklığını, araya koyacağım soğanın asitliğini hissetmek istiyorum. Bu bahaneyle verdiğim bir-iki gramıda alacağım galiba :)


Bu aralar, akşamları oğlum Çınar erken yatıyor (21:00 gibi). Onun erken yattığı zamanlar puzzle yapıyorum. Beni puzzle yapmaktan daha çok dinlendiren birşey yok. Kafam ful boşalıyor. Yandaki resmi tamamlamaya çalışıyorum. Henüz ne renk çerçeve yaptıracağıma karar vermedim. Zevkli birilerinden yardım alacağım. Yakında görüşürüz. Aslı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler