4 Kasım 2010 Perşembe

Arabalar

Günaydın,
Güzel bir İzmir gününde, bahçemize bakarak zaman geçiriyorum. Bugün taşınma telaşesinde bir adım daha atacağız ve yeni masa sandalyelere geçeceğiz. Beyaz masa ve sandalyelere çok özenmiştim. Sonunda oldu :))

Dün akşam Çınarcıkla annemlerden eve doğru gelirken, Migros'a uğrayıp tiramisu malzemesi aldık. Eşime, Çarşamba maçını kazandığı için süpriz pasta yapmak istemiştik. Çınar, "Anne bana kremasız yap. Üç pasta yapalım, sizinki kremalı benimki kremasız olsun." dedi. Pastaban, labne, Kinder Penguin ve sakız alıp eve geldik. Tiramisu kremasını Çınarcık hazırladı. Mutfak robotunun başında eğlendi. Bundan sonra pastabanı üç katlı alacağım. Çünkü oğlum tutturdu ben kekini yiyeceğim, kremasız yiyeceğim diye. Kekin alt katını kağıt helva gibi tutup yemeye başladı :) Bilsem bu kadar kararlı olduğunu pastabanı üç katlı alırdım.

Bende yarım pastabanı ikiye bölüp, yarım tiramisu yaptım. Hem Çınar'ın pastaban yerkenki resmini, hemde yarım tiramisumun www.birdilimbirtutam.blogspot.com un etkinliğine resmini göndermek için çektim. Sabah bir güzel arkadaşlarıma gösterdim. Ardından bilgisayarda kes tim. Yapıştırmadan araya başka işler girdi, sildim. Harici bellekte olduğu içinde geri dönüşüm kutusu nda yok. Bunu bu yıl en az üçüncü kez yapıyorum. Serap Hanım, artık akşam size bir dilimin resmini çekip göndereceğim.

Migros'tan gelirken, oğlumla klasik oyunumuzu oynaya oynaya geldik. Arabaların amblemlerine bakıp ne marka olduğunu söylüyoruz. Fiat, Renault, Toyota ve Volkswagen'i kesinlikle kaçırmıyor. Honda'ya ısrarla zenci diyor. İzlediği filmlerden mi öğrendi ne yaptı bilmiyorum. Bir arabaya zenci demekte nereden çıktı anlamadım. Ya da şu Honda cipler genelde siyah diye ismi öyle kaldı. Opel'lere dikiş diyor. Amblemi dikiş gibiymiş. Toyota'yı "toyotoyota" diyoruz :) Volkswagenleriyse ikiye ayırıyoruz: yeniler ve eskiler. Çınar, bizden sürekli olarak eski bir vw almamızı istiyor. Bu evrensel bir zevk. Kaplumbağanın tasarımcısı hala yaşıyorsa, kocaman gülümsüyordur herhalde. Bir araba kaç yıl daha tutar? 3 yaşından 80 yaşına herkes mi sever? Kapının önünde duran eski bir kaplumbağa artık yok. Çınar "Belki yeni vw ye değiştirmişlerdir anne. Eskisini bana alsaydık keşke" dedi. Yerim ben senin arabanı. Beni yanına oturtacakmış, gezecekmişiz. Ben acemi olduğum için, yardımcı olacakmış bana. Ama emniyet kemerimi takmalıymışım. Bu hafta ilk defa Çınar'la ikimiz arabayla kısa turlar attık. Ben korktum, o bana cesaret verdi :) Bakalım zaman daha neler gösterecek. Yarın görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler