20 Haziran 2010 Pazar

Dip Not

Merhabalar,
Bugün 20 Haziran 2010, Babalar Günü. Oldukça hareketli bir hafta sonundan sonra Pazartesinin ilk dakikalarına az kaldı. Cumartesi günü İlker Çınar ve ben, Bostanlı sahilinde piknik yaptık. Hemde ne piknik! Şöyle termosta çaylı, şokellalı ekmekli, uçurtmalı falan. Birde Çınar, babasına sahildeki seyyar satıcılardan ışıklı ışıklı oyuncaklardan aldırdı, tam oldu. Piknikte yan komşularımıza baktık, onlarla oyuncaklarımızı paylaştık, sohbet ettik. Ben hiç böyle birşey yapmamıştım. Yani daha öncede çıkıyorduk ama banklarda oturuyorduk, kafelerdeydik. İlk defa (Fiorinonunda etkisiyle) bagaja birşeyler koyup, yere yaygı serip piknik yaptık. Çok eğlenceli, serin ve dinlendiriciydi. Bugünde babalar günü sebebiyle babamızı Homeros vadisine götürdük. İlker çok şaşırdı. Facebooktan resimlerimi takip edenler bilirler nasıl bir güzellik olduğunu. Öğleden sonra Sabiha annelere Çınar'ı bıraktık ve İlker'le gezintiye çıktık. Organize sanayiden Sasalı'nın ilerisindeki Kuş Cennetine ben sürdüm. Araba kullanmayı özlemişim. Bu aralar hani hep eski şeyleri özlediğimi söylüyorum ya. Araba kullanmayı gerçekten özlemişim. İlk ehliyet aldığım zamanlarda, test olsun diye Foça'ya kadar giderdik, birer çay içer dönerdik. Kuş cenneti süperdi, çay içerken yavru bir atmaca gördük. Bu hafta sonuna ait hiç resmim yok. Şarj aletimi iş yerinde unutmuşum. Bu vesile ile telefonun nasıl elim ayağım, bir uzvum olduğunu anladım. Sürekli olarak elim gitti, geldi.
Kuş cennetinden sonra Mavişehire sürdüm. Oyuncakçıdan Çınar'a scooter aldık. Çınar mutluluktan delirdi tabii. Sonrada annemlere geldik. Hareketli haftasonundan aklımda kalan en tatlı iki anı: Çınar'ın sevinçleri, Kayra-Tılsım soğuk misket şarabı. Meyveyle süper oluyor. Hafif içimli soğuk şeyleri özlemişim.
Kayra İckiBurada.com - Online Şarap Satışı - Tılsım Misket Yarı Tatlı

Not: Dişçilere tavsiye: Dişinizin arasına birşey kaçmışsa ve hastanız çıkaramıyorsa karpuz yemesini tavsiye edin. Soğuk karpuz, soğuk kompres etkisi yapıyor. Suyu kayganlık veriyor ve lifli olmadığı için doğal bir temizlik sağlıyor. Bu küçük bir not değildir. Diş problemi olanları için altın niteliğinde bir tavsiyedir. Zira her yere karpuzla gider, herkese karpuz hediye eder oldum :) Uyarı:diş ipi taşımaktan ağır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler