21 Haziran 2010 Pazartesi

Güzel Vakit

Merhabalar,
Pazartesi gecesi, evdeki bilgisayımın başında online yayındayım :) Bugün yoğun iş temposunun ardından eve varmak hayal gibiydi. Çınar bana kapıyı açtı ve "hoşgeldin anne " dedi. Hemen kovalamacaya başladık. Ellerimi yıkadım, "Anne üzerini değiştirme, Ege parka gidelim. Belki palyaço Çilli gelmiştir." dedi. Yavrum Çilli'yi çok sever. Yaklaşık 4 aydırsa Çilli artık orada çalışmıyor. Sanırım okulunu bitirdi ve memleketine döndü. Çilli'nin yeriniyse hiçbir palyaço tutamıyor. Beraber sokağa çıktık oğlumla. Ege parkta her katı gezdik, bowling salonlarına baktık ama Çilli yoktu. Bizde Burger King'te oturup çocukları izledik. Bir tane dondurma aldık ve Çınarcık bana yedirdi. Dondurması çok soğukmuş, suyundan yemeliymişim. Göstermek için bana yedirdi sonra kendisi tadına vardı. Çok soğukmuş, boğazımız ağrıyacakmış, dikkat edelimmiş.
Ve hemen kayıtlara geçsin,geçen hafta ameliyat olduğumda da oğlumla ilk defa 1 gece ayrı yattık. O gecenin nasıl geçtiğini ben biliyorum. Dişten dolayı kütük gibi uyumuşum, bütün gece yastıklara, yorganlara, elime ne geçtiyse sarılmışım. Ertesi akşam hemen oğlumu görmeye gittim. Bakalım yazın 15 günlük kursta ne yapacağız? Bağımlı olan o değil benim. İlker yaptıysa bende yaparım diye düşünüyorum.

Bugün birde dışarıda bize eşek arısı musallat oldu. Çınar hemen bir kağıt peçete kapmış bana veriyor; "anne peçetenin içine hapsette öldür" diyor. İlker'le dünkü kahvaltımızda reçellere konan 7 arıyı bu yöntemle öldüren kocam, oğlumla gözümüzde kahraman olmuştu. Tam bir asker diye düşünüyorum :)

Evlilik yıldönümümüzde son 30 dk. Beklenen büyük süpriz gelsin artık.
Yarın görüşürüz.

Not: Çınar bugün ilk feda kendi kendine taklalar attı. Güle güle halıda taklalar atıyor. Boynunu incitmesinden korkuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız İçin Teşekkürler