28 Ocak 2011 Cuma

Tırnaklarda Desen

Merhabalar,
Bu aralar Deniz'in İstanbul'dayken tırnaklarıma yaptığı deseni taklit ediyorum. Değişik renk ojelerle farklı renlerde aynı deseni denedim. Cansen Abla ve Perihan Hanım beğendiler, onlarada yaptım. Müge Ablacığım, sen olsaydın sanada yapardık. Te İstanbul'larda bizden geri kalma diye resimlarini yayımlıyorum. Mısra'da sana yapar inşallah :)



Desenler için, önce zemine iki kat taban rengi ojeyi sürün. Sonra kenar kısım için Flormar ya da Golden Rose marka nail art serisi ince uçlu ojeyle kenar üçgenini yapın. Yine nail art serili beyaz renkle çizgi çekin. Yakışan bir model bu. İsterseniz iki ince çizgide çekebilirsiniz, daha şık durur. Farklı modeller var.









1 yorum:

  1. Ben fransadayken 5 euro verip desen yaptirirdim. Acayip seyler cikardi ortaya.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler