16 Aralık 2010 Perşembe

Değişik Bir Gün

Merhabalar,
Bu sabah erken kalkıp oğlumu annemlere bıraktık. Önce evde evrak çantamı, ardından iş yerine getireceğim kurabiyeleri, anneme bırakacağım limonatayı unuttum. Ne yapacağım ben? "Aslı omega3 eksikliği başladı sende :) daha fazla balık yemelisin" dediğinizi duyar gibiyim. Ah sevgili okuyucu, keşke balık yemek kadar kolay olsaydı hayat. Çalışan annelerin aklında zorunlu olarak kırk tilki geziyor. İş yerinden, bu günkü görev yerlerime doğru yola çıktım ve arada eve uğrayıp herşeyi hallettim. Öğlen eşimle Aliağa'da yemek yedik. Böyle molalar, küçük kaçamaklar gibi güzel oluyor. İkimizinde işi stresli, sıkıntılı. Kaosun ortasında yarım saat beraber yemek yemek rahatlatıyor bizi.Bazen evde iş yerini düşünmemek için mutfakla ilgilenirim. İş yerinde en sıkıntılı olduğum zamanlar benim mutfakta en yaratıcı olduğum dönemlerdir. İlk işe başladığım zamanlarsa temizlik yapıyordum. İş yerinde birine mi sıkıldım, ya da hak etmediğim bir şey mi geldi başıma; o akşam hemen halı silerdim. Bir süre sonra halılar bitti bende duvar silmeye başladım. Artık o işleri temizliğe bana yardım eden Ayşe bakıyor. Bende günün olumsuzluğunu aileme lezzetli ve güzel birşeyler pişirerek çıkartıyorum. İş yerinde yeni bir sisteme geçtik. Herkes için farklı bir dönem olacak. Bakalım ilerleyen günlerde fıydıracakmıyım, döktürecekniyim? Zaman gösterecek... Yarın görüşürüz.

4 yorum:

  1. Umarım yeni sistem işinizi rahatlatır, güzel yemekler yapmaya daha çok vaktiniz kalır:)))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler sizlere. bakalım ilerleyen günler ne gösterecek.

    YanıtlaSil
  3. aslı hanım, sizin tarifinizden mandalina şekerlemesi deniyorum şimdi. haftaya söylerim nasıl olduğunu.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler