8 Aralık 2010 Çarşamba

Haftanın Getirdikleri

Merhabalar,
Bu hafta değişik bir yedi gün yaşadım. Öncelikle dün öğlen görev dönüşü eşiğe takılıp fena halde düştüm. O kadar düştüm ki, bugün ortopediye gittim. Eşim, dün trafik kazası yaptı. Aslında buna trafik kazası denir mi bilmiyorum. Arabanın üzerine hurda demir parçası düşmüş, ön cam patlayıp, üst kaportayı yırtmış. Nasıl oluyor demeyin, bizler limanda çalışınca kazalar bu şekilde oluyor. Ya bir tır, kamyon ya da konteynırla burun buruna geliyorsunuz. Birgün kontrol amaçlı bir konteynırı açtırdığımda, zehirli, yeşil gaz salınacak ve hepimiz bir bitki gibi sararıp zehirleneceğiz. Neyse... Şom ağızlıyım bu aralar, ne dersem, neyden korksam oluyor, böyle düşünmemeliyim. Geçen haftalarda İzmir Ege Mutfak Zirvesi'ne müracaat ettim. Ama müracaatımı yaparken annem içinde katıldım. Bütün hafta annemle beraber katıldığımızı düşledim. Sonra içimden bir ses ya beni almazlada annemi finale çıkarırlarsa dedi. O ses var ya o ses... Bu sabah gazeteyi açtığımda birde ne göreyim, hakkaten öyle olmuş. Ben elenmişim, annem finale çıkmış :) E artık seneye beraber yarışacağız. Önümüzdeki hafta sonu anneme destek olmaya İzmir Fuar'ına gideceğim. Annem tahinli un kurabiyesiyle katılıyor. Sunum konusunda ne yapsak acaba? Güzel tabaklar bakacağız. Şeytan'ın bacağı inşallah bu hafta kırılacak ve ben bu Cuma'dan sonra daha normal olan hayatıma devam edeceğim. Böyle şeylerle hayatımdaki olumsuzluk sıramı savmış olmama seviniyorum. Yarın görüşürüz.

3 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, her ikinize de çok üzüldüm.
    Ama annenizin yarışmada finale kalması çok güzel bir haber. Umarım kazanır, şimdiden başarılar dilerim...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Evet ailecek çok sevindik. Bu arada beni Tayparkta at ısırdı. Tuz buz dağıtmaya başlayacağım.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun, annenize de başarılar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler