12 Aralık 2010 Pazar

Mezuniyet

Merhabalar,
İzmir’de soğuk günler başladı. Ne giyersem giyeyim, ayağımı zor ısıtıyorum. Öğlenleriyse sıcak basıyor. Klasik İzmir günleri arasında ısı farkı daha çok arttı. Sabah buz gibi olan hava, öğlen terletiyor, akşam gene üşüyorsunuz. Bir günde dört mevsim yaşıyoruz. Bu hafta sonu için ben özendikçe bişeyler ters gidiyor. En iyisi artık her şeyi oluruna bırakacağım ve tadını çıkartacağım. Bu hafta sonu Çeşme Ilıca Otel’de eşimin mezunlar derneği gecesi var. Eşim İTÜ mezunu olduğu için onun İstanbul’daki mezuniyet törenine o zamanlar gidememiştim. O da benim Bodrum’daki mezuniyetime gelememişti. Sanki şimdi 20 yaşıma geri döndüm ve beraber bir salondan içeri girip mezuniyetimizi kutlayacağız diye hayal ediyorum. Ne güzel bir hayal değil mi? 20 yaşımla şimdi arasındaki farklar: artık 40 bedenim (+ 10 kg demek oluyor), saçlarımda boyamazsam beyazlar görünüyor, güneş kremi kullanmadığım gün hemen lekeleniyorum. Fiziksel olarak on yılın karşılığı bu. Ruhumsa aynı. Hala yeşil gözlere bakmak benim için anlamlı. Konuşmadan her zaman anlaşabiliyorduk, artık yaşadığımız onca şeyden -uzuuun kavuşma hikayemizden sonra- gülerek anlaşıyoruz. İşime daha hakimim. Hobilerimde benimle gelişti (daha çok kitap devirdim, puzzle yaptım, mutfakta daha iyiyim, vb. vb.) Ve on yılımızın meyvesi, somut, elle tutulur sevgi oğlum Çınar var. Bu hafta sonunu oda iple çekiyor. Termal bir otele gideceğimiz için onu da yanımda götürmek istedim. Eşimse olmaz dedi. Çünkü saat 22:00 de o uykuya dalacak ve bende onun yanına kıvrılmak isteyeceğim. Oysa gelenlerin geceyle ilgili uzun planları var. Eğlencede beraber olmamızı istiyor. Babannesine bırakacağımız oğlum, siz gidin diye gözümüzün içine bakıyor. Ondan ayrılmayı kendine dert edinen sadece benim. Babannesiyle oynayacağı oyunları, dedesiyle yapacağı savaşın tüm stratejilerini belirlemiş bizimki. Böyle olması şu an için hem işimize geliyor hemde eşimle mutlu oluyoruz. Evimizden başka evlerde de (tabii ki sadece anane, babanne için geçerli) tek başına kalmak istemesini, bir özgüven belirtisi olarak görüyoruz. O evlerde de kendini rahat hissetmesi çok güzel. Bu hafta sonu İzmir’in eksi derece göreceğini düşünce beklide gelmemesi onun için gerçekten daha iyi olacak. Bakalım nasıl bir hafta sonu olacak?

3 yorum:

  1. arada değişiklik iyi olur
    iyi eğlenceler:)

    YanıtlaSil
  2. İyi eğlenceler dilerim:))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler, ama ben bu yazıyı Cuma'dan yazmıştım. Geldik bile. İşlerimi halledeyim ayrıntıları yazacağım kızlar ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız İçin Teşekkürler